Moje Przeżycia

Będzie to mój taki pamiętnik. Będą też informacje o obecnych Świętach.

Wpis

środa, 07 grudnia 2011

facebookowa rodzinka...

Hejka! Robimy z kumpelami rodzinke na facebooku. Wszystko sie nam miesza xd. Aga to moja mamusia, Wera siostra, sandra babcia, domi ciocia siostra mamy, wika siostrzenica corka siostry wery. a pati kuzynka corka cioci domi. ta a najlepsze ze nie mam ojca. ;( jest ktos chetny? ;) dzisiaj dowiedzialam sie ze moj ukochany ma dziewczyne... zalamka ;( pisalam modlitwe do maryji i charakterystyke jakiegos jebanego rycerza. zajelo mi to caly dzien... masakra. no to pa ;*******

Szczegóły wpisu

Tagi:
brak
Autor(ka):
xblondwerx
Czas publikacji:
środa, 07 grudnia 2011 19:43

Archiwum

Kanał informacyjny

Opcje Bloxa